9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل): 02166959395 | 02166465330
دسته بندی کتاب ها
منو سایت ×

کتاب سرمایه گذار رفتاری , دانیل کراسبی , چالش


کتاب سرمایه گذار رفتاری , دانیل کراسبی , چالش

توضیحات کتاب:

کتاب سرمایه گذار رفتاری نوشته ی دانیل کراسبی  با ترجمه ی بهنام بهزادفر، شاهین احمدی  و محمدابراهیم سماوی می باشد که توسط نشر چالش منتشر شده است.

کتاب که پیش رو دارید نوشته دنیل کراسبی است که تحصیلات دانشگاه اش را در حوزه روانشناسی به پایان برده است و تجربیات گران بهایی در مشاوره مالی و سرمایه گذاری دارد. این کتاب به ریشه های تاریخی و تکاملی برخی رفتار ها و سوگیری های اقتصادی انسان می پردازد و تلاش دارد با ایجاد فهم صحیحی از این موارد به تصمیم گیری افراد کمک کند.

مطالعه “سرمایه گذار رفتاری” به درک بهتر برخی از رفتارهای انسان ها کمک بسیاری خواهد کرد؛ با این امید که بتواند با استفاده از برخی از این آموزه ها تصمیم های بهتری در بازار های مالی و به طور کلی فعالیت های اقتصادی خود بگیرید.

دانیل کراسبی در کتاب سرمایه گذار رفتاری، عوامل جامعه شناسی، عصب شناسی و روانشناسی اثر گذار بر تصمیمات سرمایه گذاری را بررسی می کند و راه حل های عملی برای بهبود همزمان بازدهی و رفتار ارائه می دهد، خوانندگان با برترین تحقیقات این حوزه آشنا می شوند و با راه حل های قطعی برای بهبود فرایندهای تصمیم گیری، ارتقای خود آگاهی و محدو کردن خطاهای پیش از ورود به مباحث مربوط به ساخت سبد، ماهیت بشری انسان را در چهار بخش به شرح زیر، به خوبی تبیین می کند:

بخش اول: توصیفی از موانع جامعه شناسی، عصب شناسی و روان شناسی پیش روی تصمیمات سرمایه گذاری درست فراهم می کند. خوانندگان شناخت جدیدی نسبت به نحوه اثر گذاری عوامل بیرونی بر تصمیمات کسب می کنند و با اثرات این عوامل بر انتخاب سرمایه گذاری آشنا می شوند.

بخش دوم: حول چهار تمایل اصلی روانشناسی است که بر رفتار سرمایه گذاری اثر می گذارند. اگر چه رفتار انسانی بی تردید پیچیده است، تصمیمات سرمایه گذاری، عمدتا از یکی از این چهار عامل اثر می پذیرند.

بخش سوم: از فصول اول و دوم نتیجه گیری می کند و تمارین عملی برای غلبه بر مشکلات فوق فراهم می کند.

بخش چهارم: این بخش روش سومی برای سرمایه گذاری فراهم می کند که با واقعیت های نواقص بافتاری و رفتاری سازگار است. خوانندگان از زیربناهای روانشناسی رویکردهای سرمایه گذاری رایج از قبیل ارزشی و تکان های درک عمیق تری پیدا می کنند و متوجه می شوند که چرا انواع سرمایه گذاری های موفق، روانشناسی را در قلب خود دارند.

فهرست مطالب:

بخش اول: سرمایه گذاری رفتاری

بخش دوم: روانشناسی سرمایه گذار

بخش سوم: تبدیل شدن به یک سرمایه گذار رفتار

بخش چهارم: ساخت سبد های رفتاری

خرید کتاب سرمایه گذار رفتاری


۲۹۴,۵۰۰ تومان                    
                   
در صورت تغییر قیمت، همکاران با شما هماهنگ خواهند کرد.

کتاب های مرتبط
جدا کننده

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

۲۹۴,۵۰۰ تومان
در صورت تغییر قیمت همکاران با شما هماهنگ خواهند کرد.


فروش آنلاین کتاب در تمامی موضوعات موجود و ارسال به سراسر کشور.
در سایت ویرا کتاب به راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده تا پس از ثبت سفارش برای شما به هر نقطه از کشور ارسال شود.
در صورتی که از نحوه ثبت سفارش آگاه نیستید میتوانید از این "لینک" آموزش ثبت سفارش را مشاهده نمایید.


09198821260 پشتیبانی پیامک
02166959395 پاسخگویی 9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل)
02166465330 پاسخگویی 9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل)