9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل): 02166959395 | 02166465330
دسته بندی کتاب ها
منو سایت ×

کتاب مشاوره استراتژیک , فیلیپ شرو , سیدعلیرضا هاشمی


کتاب مشاوره استراتژیک , فیلیپ شرو , سیدعلیرضا هاشمی

توضیحات کتاب:

کتاب مشاوره استراتژیک (به مدیران عامل و عوامل اجرایی) نوشته فیلیپ شرو  و پیر زاویه مشکی با ترجمه سیدعلیرضا هاشمی می باشد توسط نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است.

مشاوره استراتژیک یکی از زیرمجموعه های مشاوره مدیریت است که در دهه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. گفته می شود در مقاطع متعددی رشد خدمات مشاوره مدیریت استراتژیک در سطح جهان بیش از رشد اقتصاد جهانی بوده و این یعنی مدیران بسیاری از صنایع و کسب و کارها با روی خوش از این شاخه مشاوره استقبال کرده اند. با این حال با وجودی که افراد و شرکت های بسیاری در زمینه مشاوره استراتژیک یا مشاوره مدیریت استراتژیک فعالیت می کنند، هنوز یک تعریف قطعی و شفاف و مشخص از خدمات مشاوره استراتژیک وجود ندارد.

مشاوره استراتژیک در میان سایر شاخه های مشاوره مدیریت نسبتاً قدیمی محسوب می شود. حداقل از نیمه قرن بیستم تعداد قابل توجهی از شرکت های مشاوره مدیریت به مشتریان خود خدمات استراتژیک ارائه می کرده اند. در آن دوران برنامه ریزی استراتژیک رواج پیدا کرده بود و مدیران صنایع به نتیجه رسیده بودند که برای ایجاد و حفظ مزیت و رقابتی باید به سراغ استراتژی بروند. البته ادغام عمودی و ادغام افقی هم رونق داشت و تغییرات متعدد در مالکیت شرکت ها باعث شده بود تقاضا برای مشاوران استراتژی افزایش پیدا کند. این روند چند دهه ادامه پیدا کرد و استراتژی کسب و کار به یکی از حوزه های اصلی فعالیت مشاوران تبدیل شد.

این کتاب همراهی است که به غلبه بر بسیاری از موانعی که بر سر راه هدف بزرگی که شما خدمت می کنید، کمک می کند. این کتاب به شما اجازه می دهد تا به گفت و گوی بین تئوری و عمل، زیربنای علمی مورد نیاز برای انجام تکالیف مشاوره استراتژیک موفق را به شما ارائه دهد. این گفت و گو اکنون بیش از هر زمان دیگری ضروری است: آیا استراتژی در مورد برنامه ریزی طولانی مدت است یا تشخیصی؟ آیا باید به سمت دیدگاه مبتنی بر موقعیت پیش برویم یا دیدگاه بر منبع؟ هر رویکردی باعث ایجاد بحث ها و دوگانگی های جدیدی می شود. فعال کردن یک گفت و گوی استراتژی که ساختاریافته، واقعی و مبتنی بر آن باشد، این کتاب را به ویژه در چشم انداز کسب و کار امروز ارزشمند می کند. امید است این کتاب و مجموعه کتاب هایی که تا کنون در زمینه استراتژیک و استراتژی های سطوح متفاوت (بنگاه، کسب و کار و کارکردی) از سوی دفتر پژوهش های فرهنگی منتشر شده است بتوانند مورد استفاده پژوهشگران، اساتید، مشاوران، مدیران عامل و دانشجویان قرار گیرد.

فهرست مطالب:

فصل 1: مقدمه

فصل 2: ارزیابی و محیط

فصل 3: تعریف موقعیت استراتژیک

فصل 4: استراتژی رشد

فصل 5: توسعه بین المللی

فصل 6: تلفیق استراتژی و نوآوری

فصل 7: بازطراحی الگوی کسب و کار

فصل 8: جمع بندی

خرید کتاب مشاوره استراتژیک


۱۷۱,۰۰۰ تومان                    
                   
در صورت تغییر قیمت، همکاران با شما هماهنگ خواهند کرد.

کتاب های مرتبط
جدا کننده

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

۱۷۱,۰۰۰ تومان
در صورت تغییر قیمت همکاران با شما هماهنگ خواهند کرد.


فروش آنلاین کتاب در تمامی موضوعات موجود و ارسال به سراسر کشور.
در سایت ویرا کتاب به راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده تا پس از ثبت سفارش برای شما به هر نقطه از کشور ارسال شود.
در صورتی که از نحوه ثبت سفارش آگاه نیستید میتوانید از این "لینک" آموزش ثبت سفارش را مشاهده نمایید.


09198821260 پشتیبانی پیامک
02166959395 پاسخگویی 9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل)
02166465330 پاسخگویی 9 الی 16 (به غیر از ایام تعطیل)