اخبار

کد تخفیف ویرا کتاب

ویرا کتاب فروشگاه اینترنتی خرید کتاب است که در موضوعات مختلفی مانند: کتاب های دانشگاهی، کتاب های روانشناسی، کتاب های کمک درسی و دیگر کتاب های مورد نیاز کاربران به ارائه خدمات میپردازد.

کتاب هایی که در ویرا کتاب ارائه می شوند شامل تخفیف های هیجان انگیزی هستند که کاربران می توانند با این تخفیف ها کتاب های مدنظرشان را به صورت ارزان تر نسبت به قیمت اصلی خریداری کنند.

کد تخفیف برای خرید کتاب با تخفیف از ویرا کتاب

در حال حاضر بر روی اکثر کتاب های سایت ویرا کتاب به صورت خودکار تخفیف هایی اعمال شده است، شما بدون نیاز به ورود هیچ کدی می توانید موارد مدنظرتان را به صورت تخفیف دار خریداری کنید.
میزان تخفیف هرکدام در گوشه هر کتاب و همچنین بر روی قیمت درج شده آن مشخص شده است.

چرا باید از ویرا کتاب خرید کنم؟
بسیاری از کاربران برایشان مهم است دلیل انتخاب یک فروشگاه برای خریدهایشان به جای انتخاب دیگر فروشگاه ها را بدانند به همین دلیل ما سعی کردیم دلایلی که میتواند برای خرید کتاب از ویرا کتاب نسبت به دیگر سایت های فروش کتاب مناسب باشد را برای شما شرح دهیم.

بهترین نسخه کتاب
کتاب های خارجی و ترجمه شده شامل نسخه های مختلفی می باشند که از نظر ترجمه، چاپ، کیفیت کاغذ و موارد این چنینی ممکن است با هم متفاوت باشند، در ویرا کتاب بهترین نسخه کتاب ها از نظر چاپ، ترجمه و… در اختیار کاربران قرار میگیرد، همچنین اطلاعات کتاب موقع خرید به کاربر نمایش داده می شود تا از با خیال راحت از نوع ترجمه، جلد، ترجمه و… به خرید بپردازد.

پشتیبانی
پشتیبانی در مجموعه vira ketab یکی از اولویت های ارائه خدمات به مشتریان می باشد، در ویرا کتاب پشتیبانی قبل از خرید و بعد از خرید پاسخگوی درخواست ها و آماده راهنمایی کاربران می باشد.

و دیگر مواردی همچون:

ارائه تخفیف های مناسب

قابلیت مرجوعی کتاب با توجه به قوانین سایت در این صفحه: https://viraketab.com/terms/

مجموعه صفر به صد

مجموعه صفر به صد ارائه دهنده خدمات در زمینه های سئو و مشاوره سئو، تولید محتوا، تعیین استراتژی و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *